Hanne Nexø Jensen
Lektor
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5
1014 København K
- 2020
- Udgivet
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, okt. 2020, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 16, 29, s. 87-104Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Evaluering av arbeidslivsrelevans i disiplinutdanninger: Del av prosjektet Operasjon praksis 2018–2020
Jan-Fredrik Olsen (leder), Marie Toreskås Asheim, Torstein Nielsen Hole Hanne Nexø Jensen, Linda Flores Ohlson, Hanne Sofie Stolinski og Are Turmo, J. O. (. M. T. A. T. N. H. H. N. J. L. F. O. H. S. S. O. A. T., 10 sep. 2020, NOKUT. 121 s. (NOKUT rapport; Nr. 4).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
- 2019
- Udgivet
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, 2019. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
Integration af forskning og undervisning: udfordringer og muligheder for fælles videnskabelse
Damsholt, Tine, Jensen, Hanne Nexø & Rump, Camilla Østerberg, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, s. 13-30 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Klyngevejledning som bindeled mellem forskning og undervisning
Jensen, Hanne Nexø, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 197-216 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning
Damsholt, Tine (red.), Jensen, Hanne Nexø (red.) & Rump, Camilla Østerberg (red.), 15 feb. 2018, 1 udg. Specialtrykkeriet Arco: Viborg: Samfundslitteratur. 241 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Undervisningsudvikling i en organisationsteoretisk optik
Jensen, Hanne Nexø, 4 okt. 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 12, 23, s. 52-70 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Teaching-based research: Models of and experiences with students doing research and inquiry: results from a university-wide initiative in a research-intensive environment
Rump, Camilla Østerberg, Damsholt, Tine, Sandberg, Marie, Reeh, Tine R., Jensen, Hanne Nexø, Elmeskov, Dorte Christiansen, Sørensen, F. & Tolver, Anders, jun. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Videoer om feedback i undervisningen: Klyngefeedback
Jensen, Hanne Nexø, 2017, Department of Political Sceince, University of Copenhagen.Publikation: Andet › Andet bidrag › Undervisning
- 2016
- Udgivet
Aktivering af opgaveskrivere i undervisnings- og vejledningsforløb
Jensen, Hanne Nexø, maj 2016, Teaching for active learning TAL2015: Proceedings fra konferencen TAL2015 på Syddansk Universitet, 2015. Troelsen, R. (red.). Odense: Syddansk Universitet, s. 32-35 4 s. 9Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
ID: 6324
Flest downloads
-
2291
downloads
Dialogisk specialevejledning: sammenfattende rapport om projektforløb og resultater
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
97
downloads
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
50
downloads
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet