Hanne Nexø Jensen
Lektor
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
Medlem af:
- 2023
- Udgivet
The implied peer: Thesis writers’ feedback activities and experiences in group supervision
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, 2023, I: Studies in Higher Education. 48, 11, s. 1754-1766 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, okt. 2020, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 16, 29, s. 87-104Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv
Hyldegård, Jette Seiden & Jensen, Hanne Nexø, 2019. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
Integration af forskning og undervisning: udfordringer og muligheder for fælles videnskabelse
Damsholt, Tine, Jensen, Hanne Nexø & Rump, Camilla Østerberg, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, s. 13-30 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Klyngevejledning som bindeled mellem forskning og undervisning
Jensen, Hanne Nexø, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 197-216 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning
Damsholt, Tine (red.), Jensen, Hanne Nexø (red.) & Rump, Camilla Østerberg (red.), 15 feb. 2018, 1 udg. Specialtrykkeriet Arco: Viborg: Samfundslitteratur. 241 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Undervisningsudvikling i en organisationsteoretisk optik
Jensen, Hanne Nexø, 4 okt. 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 12, 23, s. 52-70 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Teaching-based research: Models of and experiences with students doing research and inquiry: results from a university-wide initiative in a research-intensive environment
Rump, Camilla Østerberg, Damsholt, Tine, Sandberg, Marie, Reeh, Tine R., Jensen, Hanne Nexø, Elmeskov, Dorte Christiansen, Sørensen, F. & Tolver, Anders, jun. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Aktivering af opgaveskrivere i undervisnings- og vejledningsforløb
Jensen, Hanne Nexø, maj 2016, Teaching for active learning TAL2015: Proceedings fra konferencen TAL2015 på Syddansk Universitet, 2015. Troelsen, R. (red.). Odense: Syddansk Universitet, s. 32-35 4 s. 9Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- 2015
- Udgivet
Specialestuderendes læringsudfordringer i vejledningen - nudging som handlemulighed
Jensen, Hanne Nexø & Juul Jensen, C., 2015, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 10, 18, s. 25-34 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
ID: 6324
Flest downloads
-
2390
downloads
Dialogisk specialevejledning: sammenfattende rapport om projektforløb og resultater
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
Udgivet -
174
downloads
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
66
downloads
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet