Peter Dahler-Larsen

Peter Dahler-Larsen

Professor

Medlem af:


  1. 2016
  2. Udgivet

    Resultatmålinger og uklarhed

    Dahler-Larsen, Peter, nov. 2016, Tæller vi det der tæller : Målstyring og standardisering i arbejdslivet. Andersen, M. F. & Tanggaard, L. (red.). København: Klim, s. 109 132 s. (Moderne arbejdsliv, Bind 5).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Fremmer strategisk innovationskapacitet evaluering af innovation?

    Dahler-Larsen, Peter, 5 okt. 2016, 8 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  4. Udgivet

    Reflections on vocabularies in research on evaluation

    Dahler-Larsen, Peter, 1 sep. 2016, I: Education Inquiry. 7, 3, s. 373-380

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Evalueringsanvendelse

    Dahler-Larsen, Peter, 1 jun. 2016, Evaluering af offentlig politik og administration . Bredgaard, T. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 195-214 19 s. (Statskundskab; Nr. 14).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Politik og evaluering

    Dahler-Larsen, Peter, 1 jun. 2016, Evaluering af offentlig politik og administration . Bredgaard, T. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 169-194 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Vejledning om at evaluere innovative tiltag

    Dahler-Larsen, Peter, 19 apr. 2016, 48 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  8. Udgivet

    Evaluering af Innovationsbarometeret

    Dahler-Larsen, Peter, mar. 2016, København. 33 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  9. Udgivet

    Evaluering og evidens

    Dahler-Larsen, Peter, jan. 2016, Forebyggende sundhedsarbejde. Bruun Jensen, B., Grønbæk, M. & Reventlow, S. (red.). 6. udg. København : Munksgaard , s. 453-469 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

ID: 44150172