Peter Dahler-Larsen

Peter Dahler-Larsen

Professor

Medlem af:


  1. 2022
  2. Udgivet

    Unsettling Research Impact: The Paradoxes of identification, visibility, and attribution

    Dahler-Larsen, Peter, 21 sep. 2022.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    How evaluation and deliberation contributed to changing the national test system in schools in Denmark

    Dahler-Larsen, Peter, 8 jun. 2022. 20 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Forord

    Dahler-Larsen, Peter & Emmertsen Lund, G., 2 jun. 2022, Væk fra testtyranniet: relationel evaluering i skolen. Gergen, K. & Gill, S. R. (red.). Dansk Psykologisk Forlag, s. 8-13 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. Udgivet

    "Ingen kan sige sig fri" - en begrebshistorie om konstitutive virkninger

    Dahler-Larsen, Peter, 20 jan. 2022, I: Cepra-Striben. 28, s. 4-13 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Your Brother’s Gatekeeper: How Effects of Evaluation Machineries in Research Are Sometimes Enhanced

    Dahler-Larsen, Peter, 1 jan. 2022, Peer review in an Era of Evaluation. Forsberg, E., Geschwind, L., Levander, S. & Wermke, W. (red.). Palgrave Macmillan, s. 127-146 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Casualties of Causality

    Dahler-Larsen, Peter, 2022, Palgrave Macmillan. 105 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

ID: 44150172