"Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

"Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning. / Jensen, Hanne Nexø.

I: DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 5, Nr. 8, 2010, s. 17-22.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Jensen, HN 2010, '"Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning', DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, bind 5, nr. 8, s. 17-22.

APA

Jensen, H. N. (2010). "Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning. DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 5(8), 17-22.

Vancouver

Jensen HN. "Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning. DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2010;5(8):17-22.

Author

Jensen, Hanne Nexø. / "Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning. I: DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2010 ; Bind 5, Nr. 8. s. 17-22.

Bibtex

@article{6458b9a035a011df8ed1000ea68e967b,
title = "{"}Det lukkede rum{"} - en d{\o}r p{\aa} klem til specialevejledning",
abstract = "D{\o}ren til ti specialevejledningsm{\o}der er blevet {\aa}bnet. Hvad der foregik bag d{\o}ren giver artiklen et lille indblik i. Tre fund viser, at det er vigtigt at forventningsafstemme det enkelte vejledningsm{\o}de; at faglige, metodiske og processuelle dimensioner i vejledningen smelter sammen i varierende former og {\o}get opm{\ae}rksomhed p{\aa} enkeltdelene kan bidrage til at kvalificere vejledningen samt at feedback med afs{\ae}t i den studerendes dagsorden kan bidrage til at aktivere de studerende.  ",
author = "Jensen, {Hanne Nex{\o}}",
year = "2010",
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "17--22",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "8",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - "Det lukkede rum" - en dør på klem til specialevejledning

AU - Jensen, Hanne Nexø

PY - 2010

Y1 - 2010

N2 - Døren til ti specialevejledningsmøder er blevet åbnet. Hvad der foregik bag døren giver artiklen et lille indblik i. Tre fund viser, at det er vigtigt at forventningsafstemme det enkelte vejledningsmøde; at faglige, metodiske og processuelle dimensioner i vejledningen smelter sammen i varierende former og øget opmærksomhed på enkeltdelene kan bidrage til at kvalificere vejledningen samt at feedback med afsæt i den studerendes dagsorden kan bidrage til at aktivere de studerende.  

AB - Døren til ti specialevejledningsmøder er blevet åbnet. Hvad der foregik bag døren giver artiklen et lille indblik i. Tre fund viser, at det er vigtigt at forventningsafstemme det enkelte vejledningsmøde; at faglige, metodiske og processuelle dimensioner i vejledningen smelter sammen i varierende former og øget opmærksomhed på enkeltdelene kan bidrage til at kvalificere vejledningen samt at feedback med afsæt i den studerendes dagsorden kan bidrage til at aktivere de studerende.  

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 5

SP - 17

EP - 22

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 8

ER -

ID: 18764410