Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . / Topp, Niels-Henrik.
I: Nationaloekonomisk Tidsskrift, Bind 150, Nr. 1, 2012, s. 82-92.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Topp, N-H 2012, 'Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk ', Nationaloekonomisk Tidsskrift, bind 150, nr. 1, s. 82-92.
APA
Topp, N-H. (2012). Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . Nationaloekonomisk Tidsskrift, 150(1), 82-92.
Vancouver
Topp N-H. Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed? Jens Warmings fordeling af særtryk . Nationaloekonomisk Tidsskrift. 2012;150(1):82-92.
Author
Bibtex
@article{515f13173b674e199de7b141d7d1988b,
title = "Hvordan tiltr{\ae}kker man sig opm{\ae}rksomhed?: Jens Warmings fordeling af s{\ae}rtryk ",
author = "Niels-Henrik Topp",
year = "2012",
language = "Dansk",
volume = "150",
pages = "82--92",
journal = "Nationaloekonomisk Tidsskrift",
issn = "0028-0453",
publisher = "Nationaloekonomisk Forening",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvordan tiltrækker man sig opmærksomhed?
T2 - Jens Warmings fordeling af særtryk
AU - Topp, Niels-Henrik
PY - 2012
Y1 - 2012
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 150
SP - 82
EP - 92
JO - Nationaloekonomisk Tidsskrift
JF - Nationaloekonomisk Tidsskrift
SN - 0028-0453
IS - 1
ER -
ID: 40577737