Politisk marketing: Mere end en restyling af dansk politik?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Politisk marketing : Mere end en restyling af dansk politik? / Nielsen, Sigge Winther.
Politisk Marketing: Personer, Partier & Praksis. red. / Sigge Winther Nielsen. Kbh. : Karnov Group, 2011. s. 17-57.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Nielsen, SW 2011, Politisk marketing: Mere end en restyling af dansk politik? i SW Nielsen (red.), Politisk Marketing: Personer, Partier & Praksis. Karnov Group, Kbh. , s. 17-57.
APA
Nielsen, S. W. (2011). Politisk marketing: Mere end en restyling af dansk politik? I S. W. Nielsen (red.), Politisk Marketing: Personer, Partier & Praksis (s. 17-57). Karnov Group.
Vancouver
Nielsen SW. Politisk marketing: Mere end en restyling af dansk politik? I Nielsen SW, red., Politisk Marketing: Personer, Partier & Praksis. Kbh. : Karnov Group. 2011. s. 17-57
Author
Bibtex
@inbook{164b4f4b632440efaf09e08d5fec8487,
title = "Politisk marketing: Mere end en restyling af dansk politik?",
author = "Nielsen, {Sigge Winther}",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "9788761931184 ",
pages = "17--57",
editor = "Nielsen, {Sigge Winther}",
booktitle = "Politisk Marketing",
publisher = "Karnov Group",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Politisk marketing
T2 - Mere end en restyling af dansk politik?
AU - Nielsen, Sigge Winther
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788761931184
SP - 17
EP - 57
BT - Politisk Marketing
A2 - Nielsen, Sigge Winther
PB - Karnov Group
CY - Kbh.
ER -
ID: 40614287