Politisk marketing: personer, partier & praksis
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
Disciplinen politisk marketing er udbredt i mange vestlige lande. Imidlertid er kendskabet til politisk marketing i Danmark bemærkelsesværdigt lavt. I det lys er denne bog Politisk Marketing: Personer, Partier & Praksis den første bog i Danmark, som -ud fra marketing- indkredser de sidste mange års brudflader i dansk politik. Gennem ti bidrag fra forskere og praktikere udskraber forfatterne et DNA for feltet politisk marketing. Kort sagt kan du i denne bog finde svarene på: Hvad er politisk marketing? Hvordan har det udviklet sig? Og hvilke konsekvenser har dette fænomen for vælgere, partier og demokrati?
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Kbh |
---|---|
Forlag | Karnov Group |
Antal sider | 336 |
ISBN (Trykt) | 9788761931184 |
Status | Udgivet - 2011 |
ID: 40585588