Reklamens magt

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKommentarForskning

Standard

Reklamens magt. / Beck Jørgensen, Torben.

Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. red. / Lis Groes. Albertslund : Det Danske Forlag, 1972. s. 187-210.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKommentarForskning

Harvard

Beck Jørgensen, T 1972, Reklamens magt. i L Groes (red.), Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. Det Danske Forlag, Albertslund, s. 187-210.

APA

Beck Jørgensen, T. (1972). Reklamens magt. I L. Groes (red.), Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund (s. 187-210). Det Danske Forlag.

Vancouver

Beck Jørgensen T. Reklamens magt. I Groes L, red., Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. Albertslund: Det Danske Forlag. 1972. s. 187-210

Author

Beck Jørgensen, Torben. / Reklamens magt. Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. red. / Lis Groes. Albertslund : Det Danske Forlag, 1972. s. 187-210

Bibtex

@inbook{16b2daa0c6c511dd9473000ea68e967b,
title = "Reklamens magt",
author = "{Beck J{\o}rgensen}, Torben",
year = "1972",
language = "Dansk",
pages = "187--210",
editor = "Lis Groes",
booktitle = "Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?",
publisher = "Det Danske Forlag",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Reklamens magt

AU - Beck Jørgensen, Torben

PY - 1972

Y1 - 1972

M3 - Kommentar

SP - 187

EP - 210

BT - Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?

A2 - Groes, Lis

PB - Det Danske Forlag

CY - Albertslund

ER -

ID: 9045755