Reklamens magt
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Kommentar › Forskning
Standard
Reklamens magt. / Beck Jørgensen, Torben.
Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. red. / Lis Groes. Albertslund : Det Danske Forlag, 1972. s. 187-210.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Kommentar › Forskning
Harvard
Beck Jørgensen, T 1972, Reklamens magt. i L Groes (red.), Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. Det Danske Forlag, Albertslund, s. 187-210.
APA
Beck Jørgensen, T. (1972). Reklamens magt. I L. Groes (red.), Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund (s. 187-210). Det Danske Forlag.
Vancouver
Beck Jørgensen T. Reklamens magt. I Groes L, red., Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?: En debatbog om forbrugeren i det moderne samfund. Albertslund: Det Danske Forlag. 1972. s. 187-210
Author
Bibtex
@inbook{16b2daa0c6c511dd9473000ea68e967b,
title = "Reklamens magt",
author = "{Beck J{\o}rgensen}, Torben",
year = "1972",
language = "Dansk",
pages = "187--210",
editor = "Lis Groes",
booktitle = "Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?",
publisher = "Det Danske Forlag",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Reklamens magt
AU - Beck Jørgensen, Torben
PY - 1972
Y1 - 1972
M3 - Kommentar
SP - 187
EP - 210
BT - Forbruger: elsket, ombejlet - svigtet?
A2 - Groes, Lis
PB - Det Danske Forlag
CY - Albertslund
ER -
ID: 9045755