Lene Holm Pedersen

Lene Holm Pedersen

Professor

Medlem af:


  1. 2011
  2. Udgivet

    One-stop shops for social welfare: The adaptation of an organizational form in three countries

    Askim, J., Fimreite, A. L., Moseley, A. & Pedersen, Lene Holm, dec. 2011, I: Public Administration. 89, 4, s. 1451-1468 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Does ownership matter? public service motivation among physiotherapists in the private and public sectors in Denmark

    Andersen, L. B., Pallesen, T. & Pedersen, Lene Holm, mar. 2011, I: Review of Public Personnel Administration. 31, 1, s. 10-27 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Administrative Professionals and the Diffusion of Innovations: The case of citizen service centres

    Bhatti, Y., Olsen, Asmus Leth & Pedersen, Lene Holm, 2011, I: Public Administration. 89, 2, s. 577-594 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Djøferne gør en forskel – men hvorfor?

    Bhatti, Y., Olsen, Asmus Leth & Pedersen, Lene Holm, 2011, I: Samfundsoekonomen. 3, s. 15-19 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Keeping the Lights On: Citizen Service Centers in Municipal Amalgamations

    Bhatti, Y., Olsen, Asmus Leth & Pedersen, Lene Holm, 2011, I: Administration in Social Work. 35, 1, s. 3-19 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 5675