Peter Dahler-Larsen

Peter Dahler-Larsen

Professor

Medlem af:


  1. 2015
  2. Udgivet

    The changing role of evaluation in a changing society

    Dahler-Larsen, Peter, 30 nov. 2015, The Future of Evaluation: Global Trends, New Challenges, Shared Perspectives. Stockmann, R. & Meyer, W. (red.). Palgrave Macmillan, s. 21-35 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Den sociale konstruktion af resultater

    Dahler-Larsen, Peter, okt. 2015, I: Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat. 27 årg, 143, s. 26-39 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Evaluation as Social Construction

    Dahler-Larsen, Peter, okt. 2015, Education as Social Construction: Contributions to Theory, Research and Practice. Dragona, T., Gergen, K. J., McNamee, S. & Tseliou, E. (red.). Taos Institute Publications A Division of the Taos Institute Chagrin Falls, Ohio USA: The Taos Institute, s. 315-335 20 s. (WorldShare Books). (Taos Institute Publications).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Giver resultatmåling klarhed for medarbejderne?

    Dahler-Larsen, Peter, 4 apr. 2015, I: Økonomi og Politik. 88, 1, s. 76-82 6 s., 8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    The Evaluation Society: Critique, Contestability, and Skepticism

    Dahler-Larsen, Peter, 31 jan. 2015, I: Spazio Filosofico. 1, 13, s. 21-36 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Resultatmåling og stress: Er der en sammenhæng?

    Dahler-Larsen, Peter, jan. 2015, I: Skolen i Morgen. 18, 4, s. 6 7 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 44150172