Peter Dahler-Larsen
Professor
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-3854-8587
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Forord
Dahler-Larsen, Peter & Emmertsen Lund, G., 2 jun. 2022, Væk fra testtyranniet: relationel evaluering i skolen. Gergen, K. & Gill, S. R. (red.). Dansk Psykologisk Forlag, s. 8-13 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
ID: 44150172
Flest downloads
-
241
downloads
Reflections on vocabularies in research on evaluation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
197
downloads
Evaluation in African contexts: The promises of participatory approaches in theory-based evaluations
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
137
downloads
Theory-Based Evaluation Meets Ambiguity: The Role of Janus Variables
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet