Privatisering. Diplomatiet under forvandling

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Standard

Privatisering. Diplomatiet under forvandling. / Adler-Nissen, Rebecca.

I: Politiken, 15.04.2008.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Harvard

Adler-Nissen, R 2008, 'Privatisering. Diplomatiet under forvandling', Politiken.

APA

Adler-Nissen, R. (2008). Privatisering. Diplomatiet under forvandling. Politiken.

Vancouver

Adler-Nissen R. Privatisering. Diplomatiet under forvandling. Politiken. 2008 apr. 15.

Author

Adler-Nissen, Rebecca. / Privatisering. Diplomatiet under forvandling. I: Politiken. 2008.

Bibtex

@article{f51d3f733cde4a5ea1c5512738cdfff2,
title = "Privatisering. Diplomatiet under forvandling",
abstract = "Det traditionelle diplomati er under voldsom forvandling. Det erstattes i stigende grad af en aktiv markedsf{\o}ring af nationen, og nu er Danmark er ogs{\aa} kommet med p{\aa} b{\o}lgen. Med den seneste finanslov har Udenrigsministeriet afsat 7,7 mio. kroner om {\aa}ret frem til 2010 til at pleje Danmarks image gennem – eller offentlighedsdiplomati, som det ogs{\aa} kaldes. public diplomacy.",
author = "Rebecca Adler-Nissen",
year = "2008",
month = apr,
day = "15",
language = "Dansk",
journal = "Politiken",
issn = "0907-1814",
publisher = "JP/Politikens Hus A/S",

}

RIS

TY - INPR

T1 - Privatisering. Diplomatiet under forvandling

AU - Adler-Nissen, Rebecca

PY - 2008/4/15

Y1 - 2008/4/15

N2 - Det traditionelle diplomati er under voldsom forvandling. Det erstattes i stigende grad af en aktiv markedsføring af nationen, og nu er Danmark er også kommet med på bølgen. Med den seneste finanslov har Udenrigsministeriet afsat 7,7 mio. kroner om året frem til 2010 til at pleje Danmarks image gennem – eller offentlighedsdiplomati, som det også kaldes. public diplomacy.

AB - Det traditionelle diplomati er under voldsom forvandling. Det erstattes i stigende grad af en aktiv markedsføring af nationen, og nu er Danmark er også kommet med på bølgen. Med den seneste finanslov har Udenrigsministeriet afsat 7,7 mio. kroner om året frem til 2010 til at pleje Danmarks image gennem – eller offentlighedsdiplomati, som det også kaldes. public diplomacy.

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

JO - Politiken

JF - Politiken

SN - 0907-1814

ER -

ID: 47169906