17. december 2021

To forskere hædret for deres undervisning

TEACHING EXCELLENCE AWARD

Studienævnets kvalitetsudvalg har valgt to undervisere, der modtager årets ”Teaching Excellence Award” for det akademiske år 2020/21.

Studerende ved Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

Årets Teaching Excellence Award går til tenure track-adjunkterne Gregory Eady og Emily Flore St. Denny.

”Både Gregory og Emily har leveret undervisning af høj kvalitet under de særdeles vanskelige omstændigheder, pandemien har givet," fortæller viceinstitutleder for uddannelse, Anders Berg-Sørensen.

Ansat i en svær tid

Gregory Eady blev ansat lige før pandemien, mens Emily Flore St. Denny blev ansat under corona-nedlukningen.

”Ikke desto mindre formåede de begge at undervise i en række kurser på masterniveau, som har fået meget positive anmeldelser fra et stort antal studerende,” fremhæver Anders Berg-Sørensen.

Gregory Eady forsker og underviser blandt andet i social media data og social medieanalyse. Han er i dag adjunkt og har en fortid som post.doc ved New York Universitys Center for Social Media and Politics.

Adjunkt Emily Flore St. Dennys felt er primært køn og politik. Hun modtog tidligere på året Georges Lavau Dissertation Award for hendes ph.d.-afhandling: “Explaining the emergence and gradual transformation of policy regimes: The case of contemporary French prostitution policy (1946-2016)”.

Stort tillykke til begge forskere!