Mogens Jin Pedersen
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5, 1014 København K, 18 Øster Farimagsgade 5, Bygning: 18-2-23
Medlem af:
- 2019
- Udgivet
Ubevidste stereotyper skaber etnisk forskelsbehandling i det offentlige
Pedersen, Mogens Jin & Thuesen, F., 2019, Politologisk årbog 2018-2019. Grøn, C. H. (red.). København: Djøf Forlag, s. 72-75Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2013
- Udgivet
Lærernes teamsamarbejde
Lynggaard, M. & Pedersen, Mogens Jin, 2013, Lærere, undervisning og elevpræstationer i folkeskolen. Winter, S. C. & Nielsen, V. L. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 13:09. s. 175-189Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- 2011
- Udgivet
Betydningen af sociale forhold for læring og trivsel
Hvidman, U. & Pedersen, Mogens Jin, 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 139-143Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Datamateriale og metode
Pedersen, Mogens Jin & Hvidman, U., 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 31-57Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Organisering af lærersamarbejdet
Laursen, P. F. & Pedersen, Mogens Jin, 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 95-104Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Pædagogisk ledelse
Winter, S. C. & Pedersen, Mogens Jin, 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 115-138Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Skoleledelsens eksterne samarbejde
O'Toole, L. J. & Pedersen, Mogens Jin, 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 77-86Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Skolelederes efteruddannelse i ledelse
Meier, K. J., Pedersen, Mogens Jin & Hvidman, U., 2011, Ledelse, læring og trivsel i folkeskolerne. Andersen, S. C. & Winter, S. C. (red.). SFI - Det Nationale Forskningscenter for Velfærd, Bind 11:47. s. 59-67Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
ID: 226567399
Flest downloads
-
73
downloads
Creative Destruction in Science
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
The Apparent Locus of Managerial Decision Making and Perceptions of Fairness in Public Personnel Management
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
31
downloads
Creaming among Caseworkers: Effects of Client Competence and Client Motivation on Caseworkers’ Willingness to Help
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet