Hanne Nexø Jensen
Lektor
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
Medlem af:
- Udgivet
Integration af forskning og undervisning: udfordringer og muligheder for fælles videnskabelse
Damsholt, Tine, Jensen, Hanne Nexø & Rump, Camilla Østerberg, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, s. 13-30 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Køn og forandringer i organisationer: forelæsningsrække forår 1991
Jensen, Hanne Nexø, 1992, Køn og kvindelighed i samfundsvidenskaberne. Kbh.: AKF-Forlaget, s. 59-75 (Skriftserie / SAMKVIND; Nr. 10, Bind 1992).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Offentlig forvaltning i et kønsperspektiv
Jensen, Hanne Nexø, 1998, Grundbogen i Statskundskab. Hansen, B. & Jensen, C. (red.). Kbh.: Akademisk Forlag, s. 297-311Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Aktivering af opgaveskrivere i undervisnings- og vejledningsforløb
Jensen, Hanne Nexø, maj 2016, Teaching for active learning TAL2015: Proceedings fra konferencen TAL2015 på Syddansk Universitet, 2015. Troelsen, R. (red.). Odense: Syddansk Universitet, s. 32-35 4 s. 9Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- Udgivet
Feedback i klynger
Jensen, Hanne Nexø, 27 maj 2014, Proceedings fra Konference om prøveformer, feedback og læring 18. november 2013, SDU. Troelsen, R. (red.). SDU, s. 16-20 5 s. 7Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Klyngevejledning som bindeled mellem forskning og undervisning
Jensen, Hanne Nexø, 19 feb. 2018, Videnskabelse på universitetet: Veje til integration af forskning og undervisning. Damsholt, T., Jensen, H. N. & Rump, C. Ø. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 197-216 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kontraktstyringsformer i Danmark
Jensen, Hanne Nexø & Ytting, M., 1999, Fra opbygning til ombygning i staten: Organisationsforandringer i tre nordiske lande. Lægreid, P. & Pedersen, O. K. (red.). Kbh.: Djøf Forlag, s. 251-283Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
De nye topembedsmænd: Topchefers karriereforløb og ministeriers rekruteringsmønstre
Jensen, Hanne Nexø & Lind Olsen, P., 2000, Regering og embedsmænd: Om magt og demokrati i staten. Knudsen, T. (red.). Århus: Systime, s. 151-178Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Scenarier for fremtidens kønssammensætning i forskerverdenen
Jensen, Hanne Nexø, 1998, Reduktionisme og kønsfordeling i forskerverdenen: Replikker til Bertel Ståhle: Kvinder og mænd i dansk universitetsforskning i 1990'erne. Henningsen, I. (red.). Kbh.: Institut for Statskundskab, s. 26-29 (Arbejdspapir / Køn i Den Akademiske Organisation; Nr. 5, Bind 1998).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Specialevejledning på kontrakt - et bud på en 'pakkeløsning'
Jensen, Hanne Nexø & Jensen, Henrik, 2013, 17 ting du kan gøre ved din undervisning: Inspiration fra Dansk Pædagogisk Netværks konference 2012. Troelsen, R. & Rienecker, L. (red.). Dansk Universitetspædagogisk Netværk, s. 91-94 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6324
Flest downloads
-
2408
downloads
Dialogisk specialevejledning: sammenfattende rapport om projektforløb og resultater
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
175
downloads
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
68
downloads
Videnskabelse i grupper – klyngevejledning fra et studenterperspektiv
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet